Avís

L'atenció ciutadana presencial es fa només amb cita prèvia obligatòria.

Atenció ciutadana

L'AMB, com a administració pública, disposa de diversos canals d'atenció ciutadana: presencial, telefònic i per Internet. Podeu sol·licitar informació, fer-nos arribar suggeriments o opinions i formular queixes.

Cita prèvia | Feu la reserva en línia

$escapeTool.html($alt)

Accés a la instància genèrica

$escapeTool.html($alt)
Contactar per telèfon
Atenció al ciutadà AMB

93 223 51 51

Fax 93 223 47 90
Presencial
AVÍS
Com a conseqüència de les mesures adaptades de lluita contra la COVID-19, els horaris d'atenció seran els que s'indiquen a continuació.
  • Oficina del Registre i Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
    Registre
    Laborables de 9 a 14 h.

    Per presentar sol·licituds es demana que es faci un ús preferent de la instància genèrica electrònica
    Aquest ús és obligatori per a persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, col·lectius que requereixi la col·legiació obligatòria (notaris i registradors de la propietat i mercantils) qui representin un interessat que estigui obligat i els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic (article 14 de la Llei 39/2015).

    OAC
    De 9 a 14 hores, els dies laborals únicament amb cita prèvia
    El dia 31 de desembre l'OAC romandrà tancada.

    Adreça de les oficines de Registre i Atenció ciutadana:
    C. 62, 16-18, Zona Franca
    08040 Barcelona