Anàlisi cost-benefici de dos trams de la xarxa pedalable Bicivia

Bicivia
Tema:
Bicicleta, Mobilitat sostenible
Públic:
Tècnic
Tipus:
Informatiu
Edició:
Informe
Suports:
Electrònic

Análisis coste-beneficio de dos infraestructuras de la red ciclista Bicivia

Descarregar

Sinopsi

Estudi realitzat per la Universitat Pablo de Olavide de Sevilla i la Universitat de Sevilla, en col·laboració amb l’Institut Metròpoli, per encàrrec de l’Oficina Metropolitana de la Bicicleta de l’AMB. L’estudi fa una anàlisi cost-benefici de dos trams de la xarxa pedalable metropolitana Bicivia, concretament de la connexió Barcelona-Esplugues i la connexió Barcelona-polígon de la Zona Franca. En aquesta anàlisi, s’avaluen els costos directes de la construcció i el manteniment i es comparen amb els impactes globals que genera la infraestructura en el benestar de la societat. Aquests estudis permeten avaluar la idoneïtat de projectes i polítiques públiques, i alhora quantificar si properes inversions semblants poden ser rendibles.

Autor:
Universitat Pablo Olavide de Sevilla i la Universitat de Sevilla
Col·laboradors:
Institut Metròpoli
Idiomes disponibles:
Castellà